.

חופשה במלטה באוגוסט 2015 - כמה יעלה לכם דיל?

Edit

חופשה במלטה באוגוסט 2015 - כמה יעלה לכם דיל?
באיזה תאריך תוכלו למצוא את הדיל הזול ביותר למלטה בחודש אוגוסט 2015 באתר בליק? בדקנו ומצאנו. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מלטה היא יעד פופולרי מאוד מדי קיץ ובמיוחד על הישראלים. מלטה מציעה הכל במקום קטן אחד. מצד אחד היסטוריה ותרבות עשירה שאפשר כדאי מאוד לחקור ומצד שני חופים שלווים לחופשת בטלה או לנופש רומנטי.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

אתרי התיירות השונים מציעים מדי קיץ עשרות דילים מותאמים למלטה עם טיסות ישירות, הסעות ולינה במלונות בדרגות אירוח שונות. היום בדקנו בעזרת אתר בליק, אילו דילים למלטה הם מציעים לחודש אוגוסט 2015, אילו מלונות וטיסות הם כוללים, כמה הם עולים וכמובן, באיזה תאריך בחודש תמצאו את הדיל הכי זול.

כמה עולה הדיל הכי זול למלטה באוגוסט 2015?

ובכן, בדף החבילות למלטה המרוכז לחודש אוגוסט באתר בליק, מצאנו 13 תאריכים שונים במהלך החודש. החבילות משתנות בין חבילות של 4 או 5 לילות ומוצעות עם מלונות באירוח עם ארוחת בוקר, חצי פנסיון, הכל כלול או ללא ארוחה בכלל.



טווח המחירים הממוצע של החבילות בחודש זה בבליק נע בין 400 ל-1200 יורו לאדם ומשתנה בהתאם למספר הלילות ולסוג המלון וסוג האירוח. בין המלונות הכלולים בדילים אפשר למצוא את מלון פרימרה, מלון אימפראלי מלטה, מלון בלו סי סיינט ג'ורג', מלון סאן פלאור, מלון קורנית'יה פאלאס מלטה, מלון גולדן טוליפ ויולדי או אפילו מלון שמציע ארוחות כשרות לתיירים הדתיים - מלון דולמן.

אתם כמובן כבר רוצים לדעת מהו הדיל הזול ביותר ומתי הוא יוצא, אז לפי העמוד שבדקנו בבליק, הדיל הכי זול למלטה באוגוסט יעלה לכם 392 יורו לאדם. הדיל כולל טיסות ישירות למלטה של חברת התעופה "אייר מלטה" ושהות של 4 לילות במלון אמבסדור מלטה הממוקם על חוף הים. היציאה של החבילה היא ב-30 באוגוסט 2015 והחזרה היא ב-4 בספטמבר 2015.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה