.

מהו הדיל הכי זול ללונדון ביולי 2015?

Edit

מהו הדיל הכי זול ללונדון ביולי 2015?
מהם מחירי הדילים ללונדון בחודש יולי 2015? בדקנו באמצעות אתר "איסתא" כמה זה יעלה לכם ובאיזה תאריך בחודש תוכלו למצוא את המחיר הכי זול. הכל, בפנים.

מה עוד אפשר לומר כבר על לונדון שעדיין לא אמרו? בירת אירופה מבחינה תרבותית ועסקית המהווה מוקד משיכה למיליוני אתרים מכל העולם בכל עונות השנה. הישראלים תמיד אהבו את לונדון ובכל הזדמנות שיש חופשה, רבים מהם מנצלים זאת וטסים לשם. מכיוון שלונדון נחשבת ליקרה, החבילות שמציעים אתרי התיירות הם בדרך כלל קצרות ורובם עומד על 3 או 4 לילות בלבד.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

כאמור, חבילת נופש ללונדון אף פעם לא הייתה דבר זול ולונדון נחשבת ליעד יוקרתי ביחס לערים אחרות באירופה. ולכן, היום החלטנו לבדוק באמצעות חיפוש באתר איסתא, מהם המחירים הממוצעים לחבילות הנופש ללונדון ביולי 2015 ובאיזה תאריך בחודש תוכלו לתפוס את הדיל הזול ביותר.

אז כמה יעלה לכם דיל ללונדון ביולי 2015?

ובכן, טווח המחירים הממוצע ללונדון כפי שעולה מתוצאות החיפוש שערכנו באתר איסתא, מתחיל בממוצע ב-800 עד 1000 דולר לאדם לחבילות של 3 לילות ומטפס מעלה בהתאם לסוג ודרגת המלון שתבחרו.

בין המלונות שמוצעים בחבילות של איסתא, אפשר למצוא את מלון טרבלודג' קינג קרוס, מלון פריזגנט, מלון מילניום רזידנט, מלון לנגהם, מלון הילטון דאבל טרי, מלון הולידיי אין קריס קרוס או מלון סנטרל פארק.


  
אז מה הדיל הכי זול אתם שואלים, ובכן, 752 דולר לאדם הוא הדיל הזול ביותר שמצאנו בחיפוש באתר "איסתא". דיל זה כולל 3 לילות בסוף שבוע במלון קינג סולומון לונדון הממוקם כרבע שעה הליכה מהווסט אנד ועשר דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית. הדיל כולל גם טיסות ישירות ללונדון של חברת התעופה אסטרה ותוכלו למצוא את המחיר הזה בשלושה תאריכים שונים בחודש, ה-3, ה-10 וה-17 ביולי 2015.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה