.

נופש באיה נאפה ביולי 2015: מתי הכי זול?

Edit

נופש באיה נאפה ביולי 2015: מתי הכי זול?
מסיבות בלילה, מסיבות על חוף הים, אלכוהול והרבה שמש - כמה יעלה לכם דיל לאיה נאפה בחודש יולי 2015? בדקנו לכם. התוצאות בפנים.

אנחנו נשארים בגזרה של התיירות לצעירים ולאחר שבכתבה הקודמת סקרנו באמצעות אתר "בליק" דילים לאיביזה בחודש אוגוסט 2015, הפעם אנו בודקים באמצעות אתר "איסתא" מהם מחירי הדילים לאיה נאפה - עוד יעד אהוב ופופולרי על צעירים ישראלים שמציע מסיבות שוות לאורך כל לילות הקיץ עם הרבה מוסיקה ואלכוהול חופשי, בחודש יולי 2015. צעירים רבים בוחרים לצאת בקבוצות של 3 או 4 צעירים ולהשתכן במלונות דירות פשוטים המציעים חדרים של 4 נפשות בחדר אחד.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

איה נאפה למי שלא מכיר, היא עיירת חוף קטנה בקפריסין המציעה חופים נחמדים וספורט אתגרי אבל עיקר התיירות אליו היא המועדונים השווים של העיירה שמציעים את המסיבות השוות ביותר בכל קיץ.  מכיוון שאיה נאפה קרובה מאוד לישראל, מחירי החבילות לשם הם יחסית זולים. ותיכף תוכלו לגלות מהם המחירים הממוצעים לחודש יולי 2015.

500 דולר לאדם - זה המחיר הממוצע לדיל באיה נאפה ביולי

את הבדיקה היום ביצענו באמצעות חיפוש בלוח החודשי של אתר "איסתא". בחיפוש עבור חודש יולי 2015 מציעים באיסתא יציאות בכל יום בחודש כולל שישי שבת. המחיר הממוצע בו מתחילים מחירי הדילים הוא כ-500 דולר והוא כולל שהות של יומיים בלבד. כמובן שישנה אפשרות גם להזמין דילים ארוכים יותר של שבוע שלם.

בין המלונות שכלולים בחבילות של איסתא נציין את מלון מרינה, מלון אסטריאס ביץ' איה נאפה, מלון נאפה מרמייד, מלון פבלו נאפה, מלון קורנליה איה נאפה או מלון אדמס ביץ' איה נאפה.



הדיל הזול ביותר לאיה נאפה שהצלחנו למצוא בחיפוש החודשי באיסתא הוא דיל היוצא ב-1 ביולי וכולל טיסות ישירות לאיה נאפה של חברת ארקיע ויומיים לינה בלבד במלון הדירות אפלאנדרה (Aphelandra Hotel Apartments) הממוקם כ-4 דקות הליכה ממרכז העיר ולכיכר המרכזית בה נמצאים מקומות בילוי רבים. המלון כולל גם בריכה ומציע חדרים ליחיד עד ל-4 נפשות בחדר.

המחיר: 442 דולר לאדם בלבד במסגרת חבילה זוגית כאשר במבגרת חבילה ל-4 נפשות, המחיר לאדם אפילו פוחת ועומד על 406 דולר לאדם.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה