.

חופשה בקורפו - כמה יעלה הדיל הזול ביותר ביולי?

Edit

קורפו הוא אחד האיים הפחות מוכרים לתיירים הישראלים יחסית לכרתים או רודוס. השבוע החלטנו לבדוק מהם מחירי הדילים לקורפו לחודש יולי 2015 הקרוב ומתי יוצא הדיל הזול ביותר מביניהם. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


קורפו הוא אי מקסים ואחד מאיי יוון שנמצא במרחק של כשעה וחצי טיסה מישראל. כמו כל אי במזרח התיכון, אחת האטרקציות העיקריות של קורפו היא כמובן חופי הים של האי שהם יפהפיים ומרהביים ביופיים, אך בקורפו תוכלו למצוא גם דברים נוספים ומעניינים מעבר לחופשת הבטן גב מול החוף.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

כך למשל תוכלו לטייל בעיר הבירה קרקירה ולהתרשם מהמצודות והמבנים ההיסטוריים המרשימים, לבקר בארמון אכיליון המפורסם של האי או סתם ליהנות ממסעדות וטברנות שוות שמציעות אוכל ים תיכוני יווני. בנוסף, הביקוש לקורפו הוא נמוך בהרבה מהביקושים לכרתים או רודוס ולכן אם אתם מחפשים חופשה שקטה יחסית ללא הרבה תיירים ישראליים, קורפו הוא המקום האידיאלי עבורכם.

בדקנו בעזרת אתר "קשרי תעופה" מהם מחירי הדילים לקורפו לחודש יולי 2015, אילו מלונות וטיסות כלולים בדילים ומתי נוכל למצוא את הדיל הזול ביותר באותו חודש הנה מה שמצאנו.

500-800 דולר לאדם - אלו מחירי הדילים הממוצעים לקורפו ביולי 2015


ובכן, בבדיקה שערכנו באמצעות אתר "קשרי תעופה" מצאנו עשרה תאריכי יציאה שונים ביולי לקורפו כאשר כל היציאות הם בימי שני או שישי בחודש. מחירי החבילות בממוצע מתחילים מ-500 עד 600 דולר לאדם לחבילות זוגיות של 3 לילות.

בין המלונות שמשתתפים בחבילות של קשרי תעופה אפשר למצוא מלונות 3 כוכבים זולים כמו מלון פוטומאיק ביץ', מלון רויאל בוטיק, מלונות 4 כוכבים כמו למשל מלון דלפיניה קורפו, מלון אלכסנדרוס או מלון לואיס קורקירה ביץ' וגם מלונות 5 כוכבים מפוארים כמו מלון קורפו הולידיי פאלאס, מלון מיסטיס רודה ביץ' , מלון גרקוטל איב פאלאס.


 
בשני תאריכי יציאה של ימי שישי (3/7/2015 ו-10/7/2015) מצאנו את המחירים הזולים ביותר שמציעים בקשרי תעופה וכך למשל דיל היוצא ב-3 ביולי וחוזר ב-7 ביולי (סה"כ 3 לילות) הכולל טיסות ישירות לקורפו של חברת התעופה סאן דור, הסעות משדה התעופה למלון וחזור ולינה של 3 לילות במלון 2 הכוכבים קוריפו ויליג' הממוקם ליד חוף אכראבי (Acharavi) על בסיס לינה בלבד.

מחיר הדיל: 479 דולר לאדם בלבד והוא המחיר הזול ביותר שמצאנו ביולי. המחירים בשאר הימים ביולי בקשרי תעופה הם כבר מעל 500 דולר לאדם.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה