.

דילים לאנטליה בראש השנה - מה המחיר הממוצע ומה הכי זול?

Edit

דילים לאנטליה בראש השנה - מה המחיר הממוצע ומה הכי זול? מה המחיר הזול ביותר שתשלמו על חבילה לאנטליה ל-3 לילות בראש השנה 2015? בדקנו ברשת ואספנו לכם את התוצאות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.


היום אנחנו חוזרים לאנטליה - אחד היעדים המובילים בתיירות הישראלית שנים רבות שבשנים האחרונות איבד את מקומו לטובת איי יוון, בורגס וכו' וזאת כמובן בעקבות ההסלמה ביחסי טורקיה ישראל. למרות זאת, ישנו עדיין ביקוש לא קטן לקלאבים של אנטליה שמציעים אירוח הכל כלול ונחשבים למלונות הטובים ביותר בעולם שעושים זאת.

לאחר שכבר בדקנו דילים לאנטליה ביולי ואוגוסט 2015, הפעם אנחנו ממשיכים להתקדם ביומן השנתי והפעם החלטנו לבדוק מהם מחירי הדילים לאנטליה בראש השנה 2015 (הכתבה הבאה אגב, תעסוק בסוכות) שצפוי גם הוא למשוך אליו בתקופה זו תיירים ישראלים רבים.

אז כמה יעלה לכם דיל לאנטליה בראש השנה 2015? הנה מה שמצאנו


הפעם נעזרנו באתר התיירות הותיק "גוליבר" שבו ערכנו חיפוש עבור חבילות לאנטליה לראש השנה בין התאריכים 13-16/9/2015 שיוצא 3 לילות סה"כ.

ובכן, בגוליבר מציעים לתאריכים שחיפשנו 20 חבילות שונות שמחולקות לפי רמות האירוח של המלון. 12 חבילות עם מלונות 5 כוכבים, 7 עם מלונות 4 כוכבים ומלון אחד של שלושה כוכבים. טווח מחירי הדילים נע בגדול 500 ל-1100 דולר לאדם בחבילה זוגית.



הדיל הזול ביותר הוא כמובן כולל מלון 3 כוכבים ומדובר במלון קורנר פארק הוטל. דיל זה יעלה לכם כולל טיסות ישירות 518 דולר בלבד ל-3 לילות על בסי לינה וארוחת בוקר בלבד. הדיל הזול ביותר לאנטליה במלון 4 כוכבים יעלה לכם 549 דולר הכולל את מלון סנדר אנטליה והדיל הכי זול באנטליה בראש השנה במלון 5 כוכבים יעלה לכם 600 דולר במלון אדוניס אנטליה.

אם אתם רוצים רק חבילות הכל כלול במלונות 5 כוכבים מפוארים באנטליה, תוכלו למצוא כאלו בטווח מחירים של 850 - 1100 דולר במלונות כמו מלון פורטו בלו, מלון קלאב סרה אנטליה, מלון דדמאן אנטליה, מלון סירנה בלק, מלון ברוט קמר ומלון בארוט בלק, מלון סו אנטליה, מלון ונציה פאלאס אנטליה או מלון קורנליה אנטליה.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה