.

הדיל הכי זול לרודוס - יולי 2015

Edit

הדיל הכי זול לרודוס - יולי 2015
כמה יעלה לכם דיל לרודוס בחודש יולי 2015 ובאיזה תאריך בחודש תוכלו למצוא את הדיל הכי זול? בדקנו הפעם בעזרת אתר בליק ואספנו לכם את התוצאות. כל הפרטים, בפנים.


בפעם האחרונה בדקנו לכם בעזרת אתר "קשרי תעופה" את הדילים הזולים ביותר לרודוס בחודש יוני 2015, הפעם אנו צועדים חודש קדימה ובודקים בעזרת אתר "בליק" מהם המחירים הממוצעים לדילים לרודוס בחודש יולי 2015 שנחשב יחד עם אוגוסט לתקופה העמוסה והתיירותית ביותר בשנה ליעד זה.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

בשנים האחרונות, איי יוון כגון רודוס, כרתים, קוס ועוד מחליפים את אנטליה שמה לעשות, קצת כבר פחות אטרקטיבית ומציעים מלונות וקלאבים גדולים ומפוארים שרבים מהם גם מציעים אירוח הכל כלול, בריכות שחייה גדולות עם מגלשות מים ואטרקציות לילדים ועוד פעילויות רבות.

החל מ-385 דולר לאדם - מתי יוצא הדיל הזול ביותר לרודוס ביולי 2015?


ובכן, כפי שציינו, הפעם ערכנו את הבדיקה שלנו בעזרת אתר התיירות "בליק" שמציע עמוד מרוכז של דילים לרודוס לכל חודש. ובכן, בבליק מציעים דילים לרודוס במגוון תאריכי יציאה (כמעט בכל יום בחודש), עם מבחר גדול של מלונות ולמספר ימים מגוון (בין 2 לילות ל-7 לילות).

המלונות שמשתתפים בחבילות של בליק הם מגוונים וניתן למצוא מלונות של 2 עד 5 כוכבים. בין המלונות 5 כוכבים המוצעים לכם , תוכלו למצוא את מלון קרמסטי מד בלו שמציע אירוח הכל כלול, מלון פורום ביץ' שמציע גם הוא אירוח הכל כלול, מלון אמת'יאוס ביץ', מלון פורט רויאל ועוד. בין המלונות של 4 כוכבים תוכלו למצוא את מלון בלו סקיי, מלון דיאנה בוטיק או מלון גולדן אודיסי (הכל כלול) ובמלונות 3 הכוכבים אפשר למצוא את מלון אלקסיה רודוס, מלון הלני ביץ' או מלון ליטו רודוס.




טווח מחירי החבילות לרודוס ליולי 2015 בבליק נע החל מ-385 דולר לאדם ומגיע עד ל-2662 דולר לאדם. הדיל הזול ביותר שאנו מצאנו בבליק הוא דיל של 3 לילות בסופ"ש (יום שישי עד יום שני). הדיל כולל טיסות ישירות לרודוס של חברת ישראייר. הדיל יוצא ב-10/7/15 וחוזר ב-13/7/15. המלון אשר כלול בחבילה זו הוא מלון זואי (Zoei) שהוא מלון 3 כוכבים הממוקם בפליראקי עם נוף לים. הדיל כולל גם הסעות משדה התעופה למלון וחזור. מחיר הדיל לאדם במסגרת חבילה זוגית הוא 385 דולר בלבד!


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה