.

דילים לבורגס בסוכות 2015 - אלו הם המחירים

Edit

דילים לבורגס בסוכות 2015 - אלו הם המחירים
כמה יעלה לכם הדיל הכי זול לבורגס בחוה"מ סוכות 2015? איזה מלונות תמצאו בחבילות הנופש שמציעים משרדי הנסיעות ועוד. כל מה שרציתם לדעת על חופשה בבורגס בסוכות הקרוב, בכתבה הבאה.


גם בחוה"מ סוכות בורגס צפויה להיות אחד היעדים העמוסים ביותר על התיירים הישראלים ועשרות אלפים מהם צפויים לגדוש את שדה התעופה כי לבלות בחופשת בטן גב בחופי סאני ביץ', ליהנות ממלונות הכל כלול עם בריכות ומגלשות מים ומקזינו מפואר לאוהבי ההימורים.

לכן, הפעם יצאנו לרשת כדי לבדוק עבורכם מהם מחירי החבילות והדילים לבורגס ולסאני ביץ' בסוכות 2015. בעזרת אתר איסתא בדקנו איזה מלונות וטיסות כלולות בחבילות, מה המחיר הכי זול ומה הכי יקר. אז קדימה, בואו נתחיל.

דילים לבורגס בסוכות 2015


ובכן, בחיפוש שערכנו, בדקנו מחיר דילים לבורגס היוצאים בחול המועד סוכות בין התאריכים 4 עד ה-8 באוקטובר שיוצא למעשה חופשה של 4 לילות. החיפוש הציג לנו 43 תוצאות שונות כאשר ההבדל הוא למעשה בחירת המלון שתצרפו לחבילה.

וכך מצאנו כי טווח המחירים לדילים לבורגס בתאריכים אלו נע בין 364 ל-564 דולר לאדם בחבילה זוגית. הדיל הזול ביותר לבורגס שמצאנו באיסתא שעולה 364 דולר לאדם כולל 4 לילות על חצי פנסיון במלון 4 הכוכבים פלטינום הוטל בורגס וטיסות של בלוגריין איירליין.



דילים יקרים יותר לבורגס בסוכות בטווח של כ-430 עד 500 דולר לאדם כוללים מלונות כמו מלון טרקיה, מלון קובן בורגס, מלון מג'סטיק הוטל, מלון דיאמונד, מלון רויאל סנטרל, מלון קולוסיאום או מלון נובל. אם אתם רוצים לדעת מה הדיל היקר ביותר לבורגס בסוכות, אז הוא יעלה לכם 1308 דולר לזוג והוא כולל את מלון איברוסטאר סאני ביץ' על בסיס הכל כלול וטיסות של בולגיריין אייר.

אם רק חבילות הכל כלול בבורגס מעניין אתכם אז ישנם 8 מלונות בחבילות של איסתא המציעים חבילות הכל כלול בתאריכים שבדקנו בחוה"מ סוכות 2015 ביניהם מלון אבריקה ביץ' הוטל, מלון מרבל, מלון קולסיאום ועוד.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה