.

לצעירים בלבד: כמה יעלה דיל לאיביזה לשבוע באוגוסט 2021?

Edit

לצעירים בלבד: כמה יעלה דיל לאיביזה לשבוע באוגוסט 2015?
רוצים לדעת כמה תעלה לכם חבילה לשבוע באיביזה בחודש אוגוסט 2021? בדקנו ומצאנו לכם את הדיל הזול ביותר. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

האי איביזה הוא אחד היעדים האהובים ביותר על הצעירים בעולם. הדי-ג'ייז והתקליטנים המובילים בעולם מופיעים על בסיס קבוע באיביזה במסיבות לוהטות שמתחילות בערב ונגמרות באור הראשון של הבוקר. צעירים ישראלים רבים התאהבו לגמרי במקום ומדי קיץ, נוהרים אל האי אלפי צעירים, ממלאים את המלונות באיזור ומבלים.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

רוב החבילות לאיביזה שמציעים משרדי התיירות הישראלים הם בקית ובדרך כלל כוללים טיסות צ'רטר זולות ולינה של שבוע במלונות דירות פשוטים שכוללים חדרים המתאימים ליותר משניים בחדר. היום החלטנו לבדוק בעזרת חיפוש באתר בליק, כמה עולה דיל סטנדרטי לאיביזה באוגוסט 2015 לשבוע ובאיזה תאריך הוא הכי זול.

אז מהו הדיל הזול ביותר לאיביזה באוגוסט?

ובכן, באתר בליק מצאנו 23 דילים שונים היוצאים לאיביזה באוגוסט הקרוב היוצאים ב-7 תאריכים שונים. טווח המחירים הכולל הוא בין 935 - 2058 דולר וניתן למצוא בהם אירוח על בסיס חדר בלבד, ארוחת בוקר, חצי פנסיון ואפילו הכל כלול.

בין המלונות שמשתתפים בחבילות אפשר לציין את מלון פרר, מלון פלורנסיו איביזה, מלון מרקו פולו איביזה, (1 ו-2), מלון פוצ'ט, מלון פיסקיס פארק ועוד.




הדיל הזול ביותר שמצאנו באתר נכון לזמן כתיבת שורות אלו, יוצא בסוף אוגוסט (יציאה ב-28 לחודש וחזרה ב-4 בספטמבר) והוא כולל טיסות ישירות לאיביזה של חברת ארקיע (יציאה ביום שישי וחזרה ביום שבת), שבוע שלם במלון פרר איביזה שממוקם כ-14 ק"מ ממרכז העיר וכולל בריכת שחייה, בר, מסעדה ועוד.

המחיר: 935 דולר לאדם בחבילה זוגית.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
 
מחפשים יעדים נוספים לחופשה ב-2021? כדאי לבדוק את דובאי שבאיחוד האמירויות ולבקר במגדל בורג' ח'ליפה הגבוה ביותר בעולם או בסקי דובאי המדהים. כנסו לאתר פודל (https://www.poodle.co.il) ותוכלו לבצע השוואת מחירי כרטיסים בין ספקים מובילים ותוכלו למצוא את הכרטיסים הזולים ביותר.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה