.

דילים לכרתים עם ילדים בסוכות 2015?

Edit

דילים לכרתים עם ילדים בסוכות 2015?
מה טווח מחירי הדילים לסוכות 2015 בכרתים למשפחה עם 2 ילדים? מה הדיל הכי זול? כמה יעלה לכם דיל למלון עם אירוח הכל כלול ועוד. כל מה שרציתם לדעת על דילים לכרתים בחול המועד סוכות 2015 בכתבה הבאה שלפניכם.


למרות שהקיץ היא התקופה המומלצת ביותר לחופשה בכרתים בפרט ובאיי יוון בכלל, גם חופש סוכות הוא זמן מצוין לסגור דיל בטן גב לכרתים עם הילדים. בעזרת אתר איסתא בדקנו מה מחירי הדילים לכרתים למשפחות עם ילדים בסוכות 2015, אילו מלונות מוצעים לכם וגם כמובן כמה יעלה לכם הדיל הזול ביותר לשם.

את הבדיקה ערכנו באמצעות אתר "איסתא" בין התאריכים 1-4 באוקטובר 2015 עבור משפחה עם שני ילדים. הנה כל הפרטים.

החל מ-1676 דולר למשפחה - מחירי הדילים לכרתים בסוכות


ובכן, המחיר הזול ביותר שתוכלו למצוא עבור 2 לילות בכרתים בחול המועד סוכות 2015 למשפחה עם 2 ילדים יעלה לכם 1676 דולר ויכלול טיסות ישירות של אייג'יאן איירליינס ו-2 לילות בחדר משפחתי על בסיס חצי פנסיון במלון הסוויטות אלמי סוויטס.

דילים זולים נוספים במחירים דומים כוללים את המלונות גולדן ביץ' כרתים ב-1704 דולר ל-2 לילות למשפחה עם 2 ילדים, מלון מרילנה כרתים על בסיס הכל כלול ל-3 לילות ב-1796 או מלון הרסוניסוס ויליג' כרתים גם כן על בסיס הכל כלול ב-1772 דולר.

וכמה יעלה דיל בסוכות לזוג עם 2 ילדים במלונות המפוארים של כרתים?


אם אתם מחפשים להתפנק במלונות 5 כוכבים המפוארים של כרתים, הנה מה שמציעים באיסתא: דיל עם 2 לילות במלון את'ינה פאלאס כרתים יעלה למשפחה עם 2 ילדים ל-2 לילות ע"ב הכל כלול 1860 דולר, דיל הכולל את מלון סנט קוסנטין ויליג' כרתים ל-3 לילות עם אירוח הכל כלול יעלה 1956 דולר, דיל במלון סטלה פאלאס יעלה למשפחה 1896 דולר, במלון סאנשיין קלאב קאלימרה יעלה לכם דיל ל-3 לילות 1996 דולר ובמלון אטלנטיקה סנסטורי יעלה לכם דיל 2052 דולר לכל המשפחה.

מלונות 5 כוכבים נוספים שמוצעים לכם בדילים שמצאנו: מלון מירמה מרה ריסורט, מלון וסיה ביץ' ספא, מלון אפולוניה ביץ', מלון אלונדה מארה, מלון קריסטל אנרג'י, מלון אלונדה ביי פאלאס, מלון וויט פאלאס, מלון קאבו ספאדה לוקשרי ריסורט, מלון בלו פאלאס כרתים, מלון דאיוס קובה לוקשרי והדיל היקר ביותר שעולה 7076 דולר כולל את המלון אאוט אוף דה בלו כרתים.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה