.

דילים לאנטליה בסוכות - אלו הם המחירים

Edit

דילים לאנטליה בסוכות - אלו הם המחירים
בדקנו לכם כמה יעלו דילים לאנטליה ל-3 לילות לזוג בחול המועד סוכות ומה כולל הדיל הכי זול שתמצאו? כל הפרטים, בכתבה הבאה.


למרות שאנטליה כבר לא מה שהייתה פעם עבור התייר הישראלי, ישנו עדיין ביקוש לא קטן לקלאבים של אנטליה שמציעים אירוח הכל כלול ונחשבים למלונות הטובים ביותר בעולם שעושים זאת.

השבוע כבר התחלנו בסקירות חדשות עבור חופשה בסוכות 2015 וכבר הספקנו לבדוק מחירים של דילים לפריז בחג הקרוב. היום אנחנו ממשיכים ובודקים כמה יעלה לכם דיל לאנטליה בסוכות הקרוב לזוג ל-3 לילות באמצע חול המועד (מיד לאחר צאת חג ראשון). הפעם אנו עושים זאת עם אתר איסתא. להלן התוצאות.

מחירי חבילות נופש לאנטליה בסוכות 2015


ובכן, בחיפוש שערכנו באתר איסתא, בדקנו מהם המחירים עבור חבילות נופש לזוג ל-3 לילות שיוצאות ב-30 בספטמבר וחוזרות ב-3 באוקטובר 2015. באיסתא מציעים 23 חבילות שונות הכוללות 20 בתי מלון שונים שמייקרים או מוזילים את החבילות לפי איכות ודרגת המלון.

ובכן, החבילה הזולה ביותר שנמצאה בתוצאות החיפוש תעלה לכם 515 דולר לאדם לכל השלושה לילות וסה"כ 1030 דולר לזוג לכל החבילה. החבילה הנ"ל כוללת טיסות ישירות לאנטליה של חברת התעופה "פגסוס" ו-3 לילות במלון המדורג כוכב אחד בלבד קורנר פארק על בסיס לינה וארוחת בוקר.



אם אתם מחפשים דיל הכל כלול בסוכות באנטליה, אז המחירים באיסתא יתחילו מ-1268 דולר לזוג לדיל הכולל טיסות ישירות ו-3 לילות במלון 5 הכוכבים אדוניס על בסיס הכל כלול. עוד קלאבים שמציעים הכל כלול ומופיעים בחבילות של איסתא אך יקרים יותר הם מלון אותיום גול ביץ', מלון קלאב פלקון, מלון ונציה פאלאס אנטליה, מלון בארטו קמר או מלון קורנליה.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה