.

פריז בסוכות 2015 - כמה יעלה לכם דיל?

Edit

פריז בסוכות 2015 - כמה יעלה לכם דיל?
בונים על מגדל אייפל ושער הניצחון בפריז ואולי גם על דיסנילנד בסוכות? בדקנו לכם כמה יעלה הדיל הכי זול לפריז בחול המועד סוכות 2015? להלן התוצאות.


היום החלטנו לבדוק באמצעות אתר התיירות "אופיר טורס" כמה יעלה דיל לפריז בחול המועד סוכות 2015, אילו מלונות כלולים בדילים ומה המחיר הכי זול לזוג לשלושה לילות.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

פריז היא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בסוכות ומדי שנה, אלפי תיירים ישראלים נוהרים בהמוניהם לעיר האורות ללא הפסקה ומבקרים באתרים הפופולריים שהיא מציעה כמו מגדל אייפל, שער הניצחון, שאנז אליזה ועוד. בעזרת אתר "אופיר טורס", בדקנו מה יהיה המחיר עבור דיל ל-3 לילות בפריז בחול המועד סוכות בין התאריכים 30 בספטמבר ועד ה-3 באוקטובר (ערב חג ראשון וחול המועד). הנה מה שמצאנו.

חבילת נופש בפריז בסוכות 2015 - מה המחירים?


ובכן, בחיפוש שערכנו באופיר טורס עברו התאריכים הנ"ל, נמצאו 72 תוצאות חיפוש שונות במבחר גדול של מלונות בדרגות אירוח שונות. כל הדילים כוללים מלונות על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד. טווחהמחירים באתר מתחיל ב-850 דולר ומגיע עד ל-1722 דולר.

בין המלונות הכלולים בדילים הזולים אפשר למנות את מלון היביסקוס ריפבליק, מלון פריס לג'נדרה, מלון בריסטול ריפבליק, מלון אקספלורס או מלון רדיסון בלו שליד דיסנילנד ומלון EST. בין המלונות המפוארים והיקרים יותר שכלולים בחבילות, תוכלו למצוא בדילים מלונות כמו מלון קראון פלאזה ריפבליק, מלון ניו הוטל רובלין, מלון בל אמי, מלון גולדן טוליפ וושינגטון או מלון 5 הכוכבים פונט רויאל.




הדיל הכי זול בחול המועד סוכות בתאריך שבדקנו יעלה כאמור לזוג 849 דולר והוא כולל טיסות ישירות לפריז של חברת התעופה "ארקיע", ו-3 לילות במלון היביסקוס ריפבליק (Hibiscus République) המדורג 2 כוכבים וממוקם סמוך לכיכר פלאס דה ריפבליק ברובע ה-11 של פריז.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה