.

בדקנו כמה יעלה דיל לרודוס בסוכות 2015

Edit

מה המחירים לחבילות נופש לרודוס בסוכות לזוג וכמה יעלה הדיל הכי זול? בדקנו ברשת וחזרנו עם תוצאות. כל הפרטים, בפנים.

לאחר שכבר בדקנו מחירי חבילות לרודוס בראש השנה הקרוב, אנחנו מתקדמים הלאה בלוח השנה והיום אנו בודקים עבורכם מהם מחירי הדילים הממוצעים בסוכות 2015 לזוג ל-2 לילות וכמה יעלה הדיל הכי זול בחול המועד סוכות.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

את הבדיקה ביצענו היום בעזרת אתר "אופיר טורס" בו ביצענו חיפוש עבור 2 לילות לזוג ברודוס בחול המועד סוכות בין התאריכים 29 באוקטובר עד ה-1 באוקטובר 2015. להלן התוצאות שמצאנו.

מחירי דילים לרודוס בחול המועד סוכות 2015


ובכן, בחיפוש שערכנו באופיר טורס לאותם תאריכים מצאנו 19 חבילות שונות הכוללות טיסות ומלונות במחיר אחיד וסגור במגוון מלונות בעלי דירוגים שונים. טווח המחירים נע בין 516 דולר ל-721 דולר לזוג וכך למשל תוכלו למצוא חבילות הכוללות מלונות 3 כוכבים ברודוס כמו מלון וירג'יניה או סיטי סנטר החל מ-516 דולר שהוא גם המחיר הזול ביותר מתוך כל החבילות המוצעות באתר והוא כולל גם אירוח הכל כלול.


 
או לחילופין, תוכלו לבחור בדילים הכוללים מלונות מפוארים של 5 כוכבים ברודוס כמו מלון איליסיום המפואר, מלון שרתון רודוס, מלון קרסטן רויאל וילס רודוס או מלון לינדוס אימפריאל.
  

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה