.

מהם הדילים הכי זולים לרודוס באוגוסט 2015

Edit
מהם הדילים הכי זולים לרודוס באוגוסט 2015

מאיזה מחירים מתחילים הדילים והחבילות לרודוס באוגוסט 2015? ובאיזה תאריך יוצא הדיל הזול ביותר בתוך החודש? בדקנו וחזרנו עם תשובות. פרטים, בכתבה.


לאחר שכבר סקרנו ובדקנו את הדילים הכי זולים לרודוס בחודש יוני ובחודש יולי הקרוב, הגיע הזמן לבדוק מתי יוצא הדיל הכי זול לרודוס באוגוסט 2015 ומה הוא כולל. הפעם בדקנו זאת בעזרת חיפוש לפי מחיר באתר התיירות "אמסלם טורס".

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

ובכן, באתר אמסלם מציעים דילים לרודוס שיוצאים בכל יום במהלך חודש אוגוסט. המחיר הממוצע שמצאנו הוא כ-500 דולר בממוצע לאדם בחבילה זוגית. בין המלונות שמוצעים באתר אפשר למצוא את מלון סמירמיס, מלון את'נה, מלון אלכסיה רודוס, מלון קרמסטי מדבלו, מלון בל אייר רודוס, מלון רודוס פאלאס, מלון בלו סקיי או מלון בלו הורייזון.

מתי יוצא הדיל הזול ביותר לרודוס באוגוסט 2015 וכמה הוא עולה?


אז כפי שאמרנו, באתר אמסלם טורס אפשר לערוך חיפוש לפי מחיר - בדיוק כפי שאנו אוהבים. וכך, המחיר הזול ביותר שמצאנו לרודוס באוגוסט הוא 449 דולר לאדם והוא יוצא בשני ימים בסוף החודש (ב-30 וב-31). הדיל כולל טיסות ישירות לרודוס של חברת התעופה אייג'יאן איירליינס ו-4 לילות במלון 2 הכוכבים קרינה רודוס הממוקם בעיר רודוס עצמה.




אם אתם מחפשים מלון שמציע אירוח הכל כלול,  אז תוכלו למצוא את אותו הדיל ורק להחליף את המלון כאשר המחיר הזול ביותר יהיה עם מלון אסטיראס ביץ' רודוס שיעלה לכם 456 דולר לאדם בחבילה זוגית.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה