.

דילים לזנזיבר ביולי - מה המחיר הכי זול?

Edit

דילים לזנזיבר ביולי - מה המחיר הכי זול?
כמה יעלה לכם באופן כללי דיל לזנזיבר ביולי 2015 וכמה יעלה הדיל הזול ביותר? אילו מלונות כלולים בדילים ועוד. כל מה שרציתם לדעת על זנזיבר לקיץ הקרוב, בכתבה הבאה.

זנזיבר הפך להיות אחד היעדים האקזוטיים המבוקשים ביותר ולאחר שלא מעט מסלבריטאי ישראל כבר הספיקו ליהנות מהאי המקסים הזה, עכשיו הגיע תורם של כל אזרחי ישראל להגיע ולנפוש במקום.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

זנזיבר מתאים בעיקר למי שאוהב מקומות אקזוטיים ורביצה ממושכת מול החוף - (כמו סיני רק הרבה יותר אקזוטי). ישנם גם כמובן פעילויות נוספות שאפשר לעשות באי כמו צלילה, טיולים בשדות התבלינים וגם ליהנות מספארי של חיות בר במקומם הטבעי, אבל עיקר החופשה היא ברביצה בחופי הים או בבריכות של מלונות הפאר של זנזיבר עם איזו כוס קוקטייל נחמדה.

רוב משרדי הנסיעות בארץ כבר מציעים עקב הביקוש הישראלי הגדול, מגוון דילים לזנזיבר במהלך כל השנה אך בהיצע גדול במיוחד ביולי או אוגוסט שבהם נרשם הביקוש הגבוה ביותר. ברוב המוחלט של הדילים לזנזיבר, משך הדיל הוא שבוע והוא כולל טיסות ישירות ולינה באחד המלונות באי ל-7 לילות. המחירים כפי שמיד תוכלו לראות הם גבוהים בהרבה מהמחירים שהתרגלתם לראות לחבילות לאיי יוון או בורגס ואפילו גבוהים מחבילות הנופש לאירופה המערבית כמו פריז או לונדון.

אז מה המחיר הדיל הכי זול לזנזיבר ביולי 2015?


בדקנו הפעם בעזרתו של אתר בליק שמאפשר לערוך חיפושים לפי חודש ולא רק לפי תאריך ספיציפי וניסינו לגלות באיזה תאריך במהלך חודש יולי 2015, תוכלו לתפוס את הדיל הזול ביותר לזנזיבר ומהו הוא בדיוק כולל. הנה הפרטים.

ובכן, בבליק מציעים ארבעה תאריכי יציאה שונים לזנזיבר ביולי הקרוב - 3/10/17/24 או ה-31 לחודש (כולם יוצאים וחוזרים ביום שישי). החבילות הן כפי שציינו בנות שבוע וכוללות טיסות ומלון. טווח המחירים באופן כללי הוא בין 1600 ל-3000 דולר לאדם במסגרת חבילה זוגית (כן, כפי שאמרנו, מחירים לא זולים) כאשר ניתן למצוא בין הדילים מגוון מלונות החל מ-2 כוכבים ועד מלונות מפוארים בני 5 כוכבים.


 
בין המלונות שמציעים בחבילות לזנזיבר בבליק, תוכלו למצוא את מלון דאבל טרי הילטון זנזיבר, מלון דימונד דרימס אוף זנזיבנר, מלון נפטון, מלון קראפו, מלון בלו ביי זנזיבר ועוד. חלק מהמלונות שבדילים כמו מלון בלו ביי, נפטון ואחרים מציעים גם אירוח הכל כלול שאםילו לא תצטרכו לצאת מהמלון.

הדיל הזול ביותר מהבדיקה שאנו ערכנו, יוצא ב-3/7/2015 וחוזר ב-10/7/2015 (סה"כ 7 לילות) וכולל טיסות ישירות לזנזיבר של חברת התעופה "אתיופיין איירליינס" ו-7 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון הבונגלוס לאנגי לאנגי ביץ' זנזביר המוגדר מלון 2 כוכבים. מחיר הדיל הוא 1632 דולר לאדם והוא כאמור הזול ביותר מבין כל הדילים לחודש יולי 2015 באתר בליק.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה