.

חבילות נופש לאיביזה ביולי - מתי הכי זול?

Edit

חבילות נופש לאיביזה ביולי - מתי הכי זול?
כמה תשלמו על חבילה לאיביזה בחודש יולי הקרוב הכוללת טיסה ושבוע שלם במלון ובאיזה תאריך יוצא הדיל הזול ביותר? בדקנו עבורכם. כל התוצאות, בפנים.


בפעם האחרונה בדקנו עבורכם את המחיר הזול ביותר לשבוע באוגוסט 2015. היום נבדוק עבורכם את אותה הבדיקה רק שהפעם נראה מתי הכי זול באיביזה בחודש יולי 201.

האי איביזה הוא אחד היעדים האהובים ביותר על הצעירים בעולם. הדי-ג'ייז והתקליטנים המובילים בעולם מופיעים על בסיס קבוע באיביזה במסיבות לוהטות שמתחילות בערב ונגמרות באור הראשון של הבוקר. צעירים ישראלים רבים התאהבו לגמרי במקום ומדי קיץ, נוהרים אל האי אלפי צעירים, ממלאים את המלונות באיזור ומבלים.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

בכל אתרי הנסיעות הדילים לאיביזה בקיץ מיועדים לצעירים ומשווקים כחבילה לשבוע הכוללת טיסות, הסעות משדה התעופה למלון וחזור ו-7 לילות במלון שבדרך כלל קרוב מאוד לאיזור המסיבות או שבעצמו מציע מסיבות בריכה במלון. ברוב המקרים, המלונות שמוצעים הם גם כאלו הכוללים חדרים שיכולים לאכלס 4 או חמישה אנשים בחדר אחד.

כמה תשלמו על דיל לאיביזה ביולי?


ובכן, בדקנו הפעם באתר איסתא ושם מצאנו שלושה תאריכי יציאה בחודש יולי הקרוב כאשר כולם יוצאים בימי שישי וחוזרים בימי שישי. התאריכים הם 17, 24 וה-31 לחודש. טווח המחירים הכללי עבור חבילות לשבוע הוא בין 900 ל-1600 דולר לזוג.




הדיל הזול ביותר שמצאנו בחיפוש באתר איסתא יעלה לכם 859 דולר והוא יוצא בתאריך 17/7/2015 וחוזר ב-24/7/2015. הדיל כולל טיסות ישירות הלוך וחזור של חברת התעופה ארקיע ו-7 לילות במלון פלורנסיו איביזה. המחיר שצויין באן הוא עבור חבילה זוגית. אם אתם חבר'ה של 4 אנשים, אז המחיר יהיה זול יותר ויעלה לכם סך הכל 3236 דולר לכולם או 809 לאחד. 

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה