.

כרתים באוגוסט 2015 - מתי הכי זול?

Edit

כרתים באוגוסט 2015 - מתי הכי זול?
מה המחיר הזול ביותר לכרתים באוגוסט 2015 שמציעים באתר איסתא ומתי הוא יוצא? בדקנו והשווינו עבורכם בכתבה הבאה.


אין ספק שכרתים הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר ויחד עם רודוס, הוא תופס אחוזים גבוהים מאוד מהתיירות לאיי יוון. חבילות רבות לכרתים כוללות גם את המלונות המפוארים שמציעים אירוח הכל כלול עם טיסות והסעות היישר משדה התעופה למלון ובחזרה.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

בכתבה האחרונה בדקנו מחירים לכרתים בחודש יולי הקרוב בעזרת אתר "בליק". היום נבדוק מהם המחירים הממוצעים לכרתים באוגוסט 2015 ובאיזה תאריך יוצא הדיל הזול ביותר. הפעם נעשה זאת בעזרת אתר "איסתא".

מחירים ממוצעים לכרתים באיסתא באוגוסט 2015


היות וכרתים הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר בקיץ, באיסתא מציעים דילים לכרתים בכל יום במהלך חודש אוגוסט כולל יציאות בשישי או בשבת. טווח המחירים ההתחלתיים באיסתא נע בין 400 ל-500 דולר לאדם במסגרת חבילה זוגית.

בין המלונות שמשתתפים בחבילות של איסתא אפשר למצוא מלונות 3 כוכבים כמו מלון ננסי, מלון מליה מארה, מלון אלקינודיס או מלון קסטרו ביץ' ארט. מלונות 4 כוכבים בכרתים שמשתתפים בחבילות הם למשל מלון גולדן ביץ' כרתים, מלון אסטריאס ויליג', מלון אלמי סוויטס או מלון ERI ביץ' ויליג' כרתים.

אם אתם אוהבים מלונות 5 כוכבים מפוארים, תוכלו למצוא את מלון סנט קונסטנטין ויליג' כרתים, מלון אלדמר קנוסוס רויאל ויליג', מלון וסיה ביץ' ספא, מלון פודלה ביץ' או מלון סנשיין קלימרה כרתים. אגב, רוב המלונות האלו מציעים אירוח הכל כלול.




הדיל הזול ביותר לכרתים שמציעים באיסתא לחודש אוגוסט 2015 יעלה לכם 394 דולר לאדם בלבד במסגרת חבילה זוגית. הדיל כולל את מלון ארגו - מלון דירות בעל 2 הכוכבים הממוקם במאליה וקרוב לאיזור המועדונים והמסיבות של האי, טיסות ישירות לכרתים של חברת אייג'יאן איירליינס (יציאה ב-27/8/2015 וחזרה ב-30/8/2015) והסעות משדה התעופה למלון וחזרה.

מחיר זה דומה מאוד למחיר של הדיל הזול ביותר לכרתים ביולי 2015 שמצאנו בכתבה הקודמת (399 דולר לאדם).

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה