.

דילים לבודפשט ביולי - מה המחיר הזול ביותר?

Edit

דילים לבודפשט ביולי -  מה המחיר הזול ביותר?
באיזה תאריך תמצאו את הדיל הזול ביותר לבודפשט בחודש יולי 2015? בדקנו בכמה אתרי נסיעות ברשת. כל התשובות, בפנים.


בכתבה האחרונה באתר, סקרנו לכם חבילות נופש לבוקרשט בחודש אוגוסט הקרוב. היום אנחנו רוצים להישאר באותו איזור ולבדוק יעד מזרח אירופאי פופולרי ביותר ואהוב במיוחד על התייר הישראלי - העיר בודפשט, בירת הונגריה.

בודפשט היא עיר קלאסית ומעניינת במיוחד. העיר מציעה אטרקציות רבות ומתאימה בעיקר לזוגות בטיול רומנטי או למשפחות עם ילדים שרוצים קצת לטייל באווירה אחרת. בין האטרקציות שמציעה בודפשט תוכלו למצוא את פארק המילניום, מצודת הדייגים, בית הפרלמנט, בזיליקת סנט סטפן, בית הכנסת הגדול של בודפשט, השוק הגדול, בית האופרה ועוד.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

בדקנו לכם בעזרת האתרים בליק ואיסתא מהם המחירים הממוצעים לדילים לבודפשט עם טיסות ומלונות בחודש יולי 2015 ומתי תוכלו לתפוס את הדיל הזול ביותר באותו החודש. הנה מה שמצאנו.

אז כמה יעלה הדיל הכי זול לבודפשט ביולי 2015?



ובכן, טווח המחירים עבור חבילות לבודפשט בחודש יולי הקרוב נע באיזור ה-500 עד 700 דולר לאדם לחבילות של 3 לילות. בחיפוש באתר בליק מצאנו עשרות דילים שונים היוצאים בחודש יולי 2015. רוב הדילים המוצעים באתר הן ל-2 עד 4 לילות בלבד אך ניתן למצוא גם חבילות ארוכות יותר המגיעות אפילו ל-21 יום.

בין המלונות שמוצעים בחבילות אפשר למצוא מלונות בכל דרגות האירוח. בין המלונות הפשוטים בעלי 3 כוכבים ניתן לציין את מלון אטלס, מלון קינגס, מלון מילניום או מלון פולוס. במלונות הבינוניים בעלי 4 כוכבים אפשר למצוא את המלונות גולדן פארק בודפשט, מלון אסטוריה, מלון נובוטל או מלון רדיסון בלו בודפשט ובמלונות המפוארים בעלי 5 כוכבים משתת]ים בחבילות בין היתר המלונות הילטון בודפשט, מלון מריוט, מלון לה מרידיאן, מלון קמפינסקי או מלון בודה בר.



הדיל הזול ביותר לבודפשט שמציעים בבליק בחודש יולי 2015 עולה 499 דולר בלבד. הדיל יוצא ב-3/7/2015 וחוזר ב-7/7/2015 וכולל טיסות ישירות לבודפשט של חברת התעופה "הונגריין איירליינס" ו-3 לילות במלון פולוס (3 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד.

גם בבדיקה שערכנו באתר איסתא, הדילים לבודפשט נעים באיזור ה-500 וה-600 דולר לאדם בתאריכים רבים ומגוונים ביולי. הדיל הזול ביותר של איסתא לחודש יולי יעלה לכם 502 דולר והוא כולל גם כן את מלון פולוס וטיסות של "הונגריין איירליינס". הדיל יוצא בשלושת ימי שישי הראשונים של חודש יולי.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה