.

דילים הכי זולים לרודוס ביוני 2015

Edit

דילים הכי זולים לרודוס ביוני 2015
כמה יעלה לכם דיל לרודוס בחודש יוני 2015 ובאיזה תאריך בחודש תוכלו למצוא את הדיל הכי זול? בדקנו בעזרת אתר קשרי תעופה ואספנו לכם את התוצאות. כל הפרטים, בפנים.


כבר הספקנו לסקר לכם דילים למזרח ומערב אירופה. היום אנחנו רוצים לבדוק מהם המחירים לאיזור פופולרי באירופה - מדינות הים התיכון עם דגש על איי יוון שהם אולי היעד הפופולרי ביותר על המשפחות הישראליות.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן

בשנים האחרונות, איי יוון כגון רודוס, כרתים, קוס ועוד מחליפים את אנטליה שמה לעשות, קצת כבר פחות אטרקטיבית ומציעים מלונות וקלאבים גדולים ומפוארים שרבים מהם גם מציעים אירוח הכל כלול, בריכות שחייה גדולות עם מגלשות מים ואטרקציות לילדים ועוד פעילויות רבות.

החל מ-349 דולר לאדם - זה המחיר עבור דילים לרודוס באתר קשרי תעופה

ובכן, חודש יוני הוא אמנם כבר תחילתו של הקיץ אך זוהי עדיין לא תקופת השיא של התיירות כמו בחודשים יולי או אוגוסט ולכן, באתרים השונים שבדקנו וביניהם גם אתר "קשרי תעופה" שמופיע בכתבה זו, הדילים לרודוס אינם יוצאים בכל יום אלא 3 פעמים בממוצע בשבוע במהלך חודש יוני 2015.

טווח המחירים שמצאנו באתר למחירי הדילים הזולים ביותר נע בין 349 ל-459 דולר לאדם עבור חבילה הכוללת טיסות ו-3 לילות בסוף שבוע או אמצע השבוע. בין המלונות הכלולים בחבילות הזולות ניתן למנות את מלון קסנדרה רודוס, מלון ריטו, מלון קרינה רודוס או מלון את'נה שהם מלונות 2 או 3 כוכבים.


  
כאמור, הדיל הזול ביותר שמצאנו לפי חיפוש בעזרת הלוח החודשי של האתר יעלה לכם 349 דולר לאדם והוא כולל טיסות ישירות לרודוס של חברת התעופה סנדור (חברת בת של אלעל), הסעה משדה התעופה למלון וחזור ו-3 לילות במלון הדירות "קסנדרה" (3 כוכבים) שממוקם כ-6 ק"מ מהעיר רודוס בעיירה שנקראת יאליסוס וממוקם במרחק הליכה מהים ומציע גם בריכת שחייה וספא. בסיס האירוח בדיל זה הוא לינה בלבד.

מתי הכי זול?

את המחיר הזה תוכלו להזמין ב-3 תאריכים בלבד בחודש יוני - דיל לסוף שבוע ב-4 או ב-11 ביוני ודיל אמצע השבוע היוצא ב-1 ביוני.

לדף כל החבילות לרודוס באתר "קשרי תעופה" לחצו כאן.

שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה