.

דילים זולים לרומא בחודש מאי 2015

Edit
דילים זולים לרומא בחודש מאי 2015

938 דולר לזוג. זהו המחיר הזול ביותר לרומא שמציעים באתר איסתא עבור חודש מאי 2015. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.


רומא היא אחת מהערים המרכזיות והפופולריות במערב אירופה או אירופה הקלאסית ונחשבת ליעד מועדף לתיירות בכל עונות השנה. הקוליסאום, כיכר המטבעות ועוד אתרים רבים יחכו לכם שם יחד עם בתי קפה והמסעדות הכי שוות שיש.

בדקנו היום באתר "איסתא" מה המחירי הדילים לרומא, אילו מלונות וטיסות כלולות בחבילות, כמה יעלה לכם הדיל הכי זול ובאיזה תאריך הוא יוצא בחודש מאי 2015. להלן התוצאות.

אם אתם רוצים לדעת כיצד אנו מבצעים את הבדיקה ומדוע אנו בודקים דווקא באתרי תיירות אלו, לחצו כאן 

החל מ-469 דולר לאדם - הדילים הזולים ביותר לרומא באתר "איסתא"

ובכן, בבדיקה שערכנו באתר איסתא הצלחנו לגלות כי במהלך חודש מאי מציעים בחברה דילים היוצאים בכל יום בחודש (כולל שישי שבת). טווח המחירים כפי שניתן לראות מהבדיקה מתחיל מ-469 דולר ומגיע עד ל-1249 דולר לאדם.



בין המלונות שכלולים בדילים עם המחירים הנמוכים ניתן למנות את מלון ארקדיה רומא (3 כוכבים) הממוקם כ-20 דקות ממרכז רומא, מלון ארטיס רומא או מלון סנטר 123 שלמעשה מורכב משלושה מלונות הסמוכים זה לזה וממוקמים במרכז רומא.

הדיל הכי זול שמצאנו באיסתא בחודש מאי 2015 יעלה לאדם במסגרת חבילה זוגית 469 דולר בלבד. הדיל כולל טיסות ישירות לרומא של חברת התעופה "אליטליה" ו-3 לילות במלון ארקדיה על בסיס לינה ואורחת בוקר בלבד. את המחיר הזה תוכלו למצוא רק אם תבחרו לצאת ב-20 או ב-27 במאי. בשאר התאריכים באותו חודש, המחירים נעים בין 500 ל-600 דולר לאדם ודילים לרומא היוצאים בשבת (וחוזרים בשבת לאחר מכן - סה"כ שבוע) יעלו לכם 1249 דולר לאדם.

לדף החבילות לרומא באתר איסתא לחצו כאן
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה