.

דילים לכרתים בראש השנה 2015 - הדיל הכי זול

Edit

כמה יעלה לכם הדיל הכי זול לכרתים בראש השנה 2015? יצאנו לרשת כדי לבדוק עבורכם את החבילות השונות כדי לראות אילו מלונות כלולים בחבילות, מהם המחירים הממוצעים ומה המחיר הכי זול?


לאחר שכבר סקרנו ובדקנו את מחירי הדילים הכי זולים לכרתים ביולי ואוגוסט, היום החלטנו לבדוק מהם מחירי הדילים לכרתים בראש השנה 2015 ומאיזה מחיר הם מתחילים. את הבדיקה הפעם עשינו באמצעות אתר התיירות "אופיר טורס".

אין ספק שכרתים הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר ויחד עם רודוס, הוא תופס אחוזים גבוהים מאוד מהתיירות לאיי יוון. חבילות רבות לכרתים כוללות גם את המלונות המפוארים שמציעים אירוח הכל כלול עם טיסות והסעות היישר משדה התעופה למלון ובחזרה.

דילים לכרתים בראש השנה 2015 - כמה זה עולה?


ובכן, כפי שציינו, הפעם בדקנו את המחירים בעזרת אתר "אופיר טורס" כאשר ביצענו חיפוש לדילים לכרתים בין התאריכים 13-16 בספטמבר 2015 לזוג (סה"כ 3 לילות). תוצאת החיפוש הציגה לנו 56 תוצאות שונות כאשר טווח המחירים נע בין 494 ל-729 דולר לזוג.

הדילים מחולקים למלונות 2 עד 5 כוכבים בחבילות אירוח של החל מלינה מארוחת בוקר בלבד ועד אירוח הכל כלול. בין המלונות שכלולים בחבילות של אופיר טורס אפשר לציין את מלון מרופי, מלון סטלה ויליג', מלון סטאר ביץ' כרתים, מלון גלקסי ויליג', מלון הסוויטות פיליון, מלון את'ינה פאלאס, מלון אלמי סוויטס ועוד.


 
המחיר הכי זול של אופיר יעלה לכם 494 דולר לאדם (988 דולר לזוג) והוא כולל טיסה ישירה לכרתים של ישראייר וטיסה ישירה לישראל בחזרה של אייג'יאן. המלון שתקבלו בחבילה זו הוא מלון אוקיינוס כרתים הממוקם בחרסוניסוס. החבילה כוללת גם הסעות משדה התעופה למלון וחזרה.

אם אתם רוצים לדעת מה הדיל הכל כלול בכרתים הכי זול בראש השנה, באופיר טורס מציעים דיל כזה החל מ-525 דולר לאדם הכולל טיסות של ישראייר ואייג'יאן ואת המלון ERI ביץ' כרתים על בסיס הכל כלול.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה זו ובכל הכתבות האחרות באתר הינו נכון לזמן כתיבת הכתבה ונאסף מאתרים חיצוניים. כדי לקבל מידע רשמי, יש לפנות ישירות למשרדי הנסיעות.
שיתוף הכתבה בגוגל+

About -

    תגובות לכתבה
    תגובות בפייס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה